Tuesday, August 31, 2010

~Salam Pertama~

       AssaLamuAlaikum...GeMbiRa la plAk Rsenya..Hajat tuk wat Blog tercapai Akhirnya... Aku mMg jNis Ske menulis..ade je benda aku Nk tulis..Boring2 tu ade la aku Wat ayat ape2 0r coNteNg ape2...

 Ok la..owg ckp x knal maka x cinta..Hmm..tp bgi aku x knal maka x tahu...mcm mne kte nk tahu name 0r perangai seseorang yg kte x knal kn..huhu..Nama aku Muhammad Sapuan..Mcm2 name org panggil..Sap, Wan, Mat Wan, Pok Awe n mcm2 lagi la...aku x kesah sgt pn..janji berkaitan ngan nama aku..Aku asal dari Bachok,Kelantan..
  
      SkrNg ni..aku belajar kat UniMAP..aku ambik kos Kejuruteraan Rangkaian Komputer..Sebelum ni aku Matrix Melaka (08/09)..Sebelum tue kat MrSm Qber BatcH 06/07..Asalnya aku sekolah kat Bachok je then baru berpindah randah ni..huhu...Tp bez ape bley gak pusing2 Malaysia..hehe :)

     Tu la serba sedikit tentang diri aku...Salam Perkenalan dari aku selaku budak yG bru blajar berblogging ni.. Semoga ceria2 selalu k...Jumpe lagi di lain Post..

No comments:

Post a Comment