Sunday, October 17, 2010

Hari yang gembira

   Hari ni hari yang gembira..nak taw sebab ape?? sebab kami dapat hamper,medal n duit..huhu.. Ok sebenarnya  mcm ni..Pada ari ahad yg sunyi sepi tu kami masuk tournament bowling anjuran Majlis Penghuni kolej Kediaman Tun Fatimah kat Perlis Bowl..yang dkat Kangar tu..Aku n 3 kawan kumpulan Coki-Coki masuk jgk..Nk kata terer sgt tu x de la tp masing2 boleh la..Rmai jgk ar yg join tuk tournament kali ni..ade 28 team yg masuk tuk kali ni..

 At last..mse nk umumkan pemenang kumpulan kami dpt no 8 dari 28..kira ok la tu..dpt hamper,medal n duit..mmg berbaloi giler ah join..huhu...yang wat aku gembira sgt coz ni first time aku menang ape2 bila maen boling..hak3..sebelum ni aku antara yg terakhir je..kui3..tp yg x bez ckit bdk2 kumpulan aku dah balik mase penyampaian hadian coz diorg ingat dah x mng dah..tinggallah aku sorang yg ambik hadiah..Kalu ade lagi tournament rse nk join lagi..k bye..

No comments:

Post a Comment